fredag 30 januari 2009

Lite av en sunkig dag!

Idag är en lite trist dag! Egentligen var tanken att jag skulle på scrapträff på Scraproom i kväll men tji fick jag! Det dök upp en pokerkväll och jag hade inte hjärta att neka maken en kväll med grabbarna. Lite trögt på barnvaktsfronten var det dessutom så jag tänkte att jag kunde bjuda hem några scrappizar på mat, vin och pyssel. Det var i slutändan bara en som kunde komma och idag fick jag ett mail på morgonen att hon är sjuk. Tur i oturen, för sonen vaknade genomförkyld och KIIIINKIIIIG i morse. Kvällen kommer till att ägnas åt pizzabakning med barnen, mys och gottis. När barnen slumrat in ska jag hälla upp ett glas vin och städa i scraprummet, organisera och ställa i ordning. RENSA med andra ord!

1 kommentar:

Ingela sa...

Ja, vilken fredag det blev. Den kommer inte att gå till historiens som den roligaste.... Iställer för att scrappa, dricka vin och äta lite gott hos Dig blev det sängläge och sömn som gällde för mig. Resten av helgen har gått i samma tecken. Det är först nu jag kan stå upp utan att det susar alldeles för mycket i kupan. Ser framemot kommande scrapkvällar!!